czwartek, 4 maja 2017

Karteczki, karteczki - sezon komunijny cz.1

Taki to czas, że czasu brak :(
ale nie będę narzekać.
Pokażę co ostatnio skleiłam.
Najpierw 2 kartki - resztkowce, powstały z pasków, kawałków papieru,
które zostały po innych pracach.
i pudełko do kompletu
biała kartka w formacie DL, z koronkami (tak jak lubię)

i jeszcze dwa komplety z nowymi tekturkami Scrapinca.
Jestem ciekawa czy też tak macie, że 'musicie' kupić nowe tekturki, mimo tego,
że posiadacie jeszcze zapas komunijnych z ubiegłych lat :)
 Uwielbiam te winne motywy w komunijnych tekturkach

Użyte materiały:
- papiery UHK Gallery
- tekturki Scrapiniec
- bazy kartki i pudełka - 'Rzeczy z papieru'
- kwiaty I Am Roses

Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. cudne :) fajne kolorki i dodatki wszystko bardzo ładnie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. All your creations are stunningly exquisite, what a truly talented lady you are. Thank you for kindly inspiring me.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i eleganckie kartki :-D Odrobina koloru ożywia kompozycje :-D Ja wyrobiłam wszystkie stare komunijne tekturki i zakupiłam w tym roku nowe . Ale przy moim bałaganie w pudełkach z tekturkami może się okazać ,ze coś starego przeoczyłąm ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wysyp cudnych kartek! A z tekturkami mam podobnie ;). Niby są tam jeszcze jakieś ale zawsze kusi, żeby kupić nowe :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne.
    Miło Cię było znów zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!